Produkt został dodany do koszyka.

Zwroty / Reklamacje / Wymiany - Czwartek, 24 Kwiecień 2014

GWARANCJE, REKLAMACJE I ZWROTY

 

1. Produkty prezentowane w Sklepie są objęte gwarancją.

 

2. W chwili odbioru przesyłki kurierskiej odbiorca winien sprawdzić czy opakowanie z produktem jest oryginalnie zapakowane. W przypadku gdy paczka jest otwarta lub w widoczny sposób uszkodzona, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody (odpowiedni druk reklamacyjny posiada przy sobie kurier firmy przewozowej) i niezwłocznie skontaktować się z Administratorem.

 

3. Po odbiorze przesyłki należy w terminie 7 dni dokonać oględzin zakupionego towaru celem ustalenia jego kompletności, w przypadku jakichkolwiek braków należy niezwłocznie skontaktować się z Administratorem.

 

4. W przypadku reklamacji wadliwy produkt należy zapakować w opakowanie wraz ze wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie (kable, zasilacze, instrukcje, itp.) i skontaktować się z Administratorem. 

 

5. Do podlegającego reklamacji produktu należy dołączyć kopie dowodu zakupu oraz opis problemu.

 

6. Jeżeli nie będzie możliwa naprawa i wymiana produktu na nowy (np. z powodu zaprzestania produkcji), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w Sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.

 

7. Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od dnia doręczenia mu przesyłki zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny". Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

 

8. Wzór pisma do złożenia stosownego oświadczenia można pobrać z www.federacja-konsumentow.org.pl/wzory/19.doc

 

9. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.